2016. május 22., vasárnap

6 éve együtt

Szia!

Sokszor eszembe jutott már, hogy talán nem ártana (így hat év után) megemlíteni, hogy miért is CÉL1NSben a blogunk neve. De eddig mindig elfelejtettem megtenni... :) Úgyhogy most azzal kezdem, és akkor tuti nem marad el. Szóval a cím C(hris)É(s)L(ili)1NSben (egyszerűség kedvéért: Chris és Lili egyenesben). Tehát így lett CÉL1NSben a blogunk neve. Most már ezt is tudod! :)
Anyák napi ajándék Amytől

Rengeteg minden történt az elmúlt hónapban!

Becky és David megérkeztek! Nagyon örülünk, hogy végre személyesen is találkozhattak Haleyvel. Becky azóta már többször is vigyázott a gyerekekre, és már össze is tudtunk jönni egy este játszani. Olyan jó, hogy ilyen közel laknak, és sokat tudunk majd összejárni. 

Molnár György Péter
Az én drága nővérem április 27-én megszülte legújabb kisfiát, Molnár Gyurit. (Apukám kedvéért említem: Molnár György Péter a hivatalos neve. :) ) Baba és anyuka egészségesek és jól vannak. Nagyon büszke vagyok az én nővérkémre. Velük együtt örvendezünk ennek az új életnek. Hihetetlen édes a baba! Sajnálom, hogy nem lehettem ott a szülésnél, de olyan jó, hogy legalább skype-on láthattam már a bébit többször is. Bár személyesen lenne a legjobb, most ez is megteszi.

Most pénteken volt Amy első iskolalátogatása. Augusztus 9-én kezdi a sulit, már nagyon várja. 
Örülök, hogy közösségben lesz, és új barátokat szerez majd ott, és legfőként annak örülök, hogy Haleyvel így több időt tudok majd tölteni. 
Amy gyurmázik
Amikor Amy volt annyi éves, mint Haley, akkor minden percben vele voltam. Olvastunk, játszottunk, építettünk, sétálni mentünk, tanultunk, mindent együtt csináltunk. Szegény Haleyvel pedig alig van időm kettesben lenni. Jó lesz jobban megismerni, vele is kettesben időt tölteni! És még a biciklim is használhatom végre! :) 
Amy épített egy házat
(A babaülés rajta csak egy gyerekre van, úgyhogy amióta megszületett Haley nem tudtam használni, mert a két gyerekkel nem tudok menni rajta.)
Úgyhogy nagy az izgalom Amy miatt is, meg Haley miatt is. :) 

Házassági évfordulóra ajándék
(Chris és az én fogadalmunk)
Ma van a 6. házassági évfordulónk Chris-szel. Hihetetlen mennyi minden történt 6 év alatt. Kíváncsian várom mennyi minden fog történni a következő 6 év alatt! Nagyon hálásak vagyunk egymásért.
Tegnap vigyáztak Amyre meg Haleyre, úgyhogy Chris-szel elmentünk a legnagyobb parkba itt a városban, és piknikeztünk egyet. Nagyon jó volt. Vittünk játékokat, sétáltunk, készítettünk képeket, beszélgettünk. Nagyon szép időnk volt. 

Ne felejts el küldeni egy e-mailt nekünk arról, hogy veled mi van. Mindig nagy szeretettel olvasunk rólatok! 

Isten áldjon téged!
A James család

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése