2011. november 14., hétfő

Munka, mobilok, biztosítás...



Egy újabb hónap. Mennyi minden történik egy hónap alatt, hihetetlen! Főleg ahogy Amyt nézem. Már 9 hónapos a husi, kijött az első 2 foga egy pár hete (végre! már azt hittem fogatlan lesz), és kb. azóta magától áll 1-2 percig, naponta többször. Nagyon kis ügyes, közben fog valamilyen játékot a kezében, és azzal játszik. Jaj, és a pacsit meg az integetést gyakoroljuk. A pacsit jobban szereti, de az integetés is elég jól megy már : ).


Chris október 31-én kezdett a TV csatornánál, és pár nappal később már be is mondták a nevét a híradó alatt. Olyan büszke vagyok rá! Nagyon szereti csinálni, és bár még nem teljesen állt át a 7 órai fekvésre és a hajnal 2 órai kelésre, azért már egyre jobban megy neki. A reggeli és a déli műsort szerkeszti és ő megy ki a kamerával a helyszínre, amikor történik valami.

A gyülekezet hihetetlenül kedves, nagyon szeretünk oda járni. Nagyon otthonias. Amynek sok barátja van a vasárnapi iskolában, élvezi, hogy más gyerekekkel lehet. Teljesen lenyűgöz, hogy egy 120 tagból álló gyüli 9 misszionáriust és 2 misszionárius szervezetet támogati havi szinten. Több mint 300.000 Ft-tal havonta. Annyira sokat lehet tőlük tanulni. Rengeteg programjuk van, egészen kicsiktől az idősekig mindenkinek van valami csoport a hét során.

Végre van mobilunk! Hihetetlen milyen a mai technológia. Gondolom ez már Magyarországon is van, de én még nem találkoztam vele. Szóval az ingyen telefonunk (alapból ingyen adják) olyan funkcióval rendelkezik, hogy ha kapsz egy sms-t, felolvassa neked, vagy ha akarsz írni egy sms-t, akkor megfogod, megmondod neki, hogy írni szeretnél egy sms-t, majd lediktálod az sms-t, elmondod kinek küldöd, és ő beírja majd elküldi. Persze minden más menübe is be tudsz menni "hangparanccsal". Ez azért jó nekem, mert nem kell fognom a telefont közben, és tudok addig is Amyvel lenni teljesen.

Egyre többminden nyűgöz le, és már egy hónapja eldöntöttem, hogy írni fogok blogbejegyzést az amerikai furcsaságokról. Elég hosszú a lista, de szeretném hamarosan megcsinálni, és aztán majd bővíteni ahogy találkozom újabb dolgokkal. Tényleg hihetetlenül máshogy működik a rendszer, és az emberek is! 

Szerintem még nem említettem, hogy mostmár keményen vezetek : ). 50 órát kell vezetnem április végéig, úgyhogy heti 2 órát tervezünk. Már 2x vezettem a gyüliig, egyszer vissza is, ami Illinoisban van, a mellettünk levő államban. Eddig 2x volt őz az úton, de mind a kettő túlélt : ). Egy pár napja ahogy este sötétben mentünk, láttuk, hogy van egy kocsi az úton egy ház előtt, ami nem megy, mire odaértünk elkezdett vészvillogni, szóval gondoltam biztos vár valakira a házból, így megelőztem (kikerültem), és mire visszamentem a sávomba a következő párbeszéd zajlott le Chris és köztem:
Chris: Láttad?
Én: Mit?
Chris: Hát a szarvast.
Én: Nem, én az utat nézem.
Chris: Az úton volt. A másik kocsi előtt ült.
: ) Szóval szerencsére nem mentem neki miközben visszatértem a sávomba, de az biztos hogy jobban figyelek mostantól! Másnap nappal jött az útra elénk egy őz, de szerencsére meggondolta magát és a "jó" irányba ment.

Minden levélnek örülünk, és akik még nem írtak, hajrá! Jó olvasni a magyar sorokat!

Isten áldjon titeket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése